8. D

FR.J. Chers amis, výuková videa a pracovní listy máte na Bakalářích v Dokumentech. Mějte se moc hezky!

30.3. - Čj - LITERATURA - ve 2. polovině 19. století si připomeneme i vznik Národního divadla - na Wikipedii si přečtěte a udělejte stručný zápis - Národní divadlo - Návrhy a financování - Prozatímní divadlo - Základní kámen - 1.otevření- 2.otevření - architekti a umělci ND,na YouTube se podívejte na virtuální prohlídku ND - provází Taťána Medvecká a ještě zkuste hry online ND - veřejná generálka Maryša a beseda s účastníky,tancem týdne je chacha - pro začátečníky - všimněte si začátku na druhou dobu

30.3. - Čj - SLOH -blíží se nám Velikonoce,vyhledejte si proto např. na Wikipedii,případně na Novinky cz. - velikonoční svátky a tradice,kdy,jak a proč se slaví,podívejte se na pojmy Škaredá středa,Zelený čtvrtek,Velký pátek,Bílá sobota,Velikonoční neděle a Velikonoční pondělí a jsou tam i tradice, zvyky a obyčeje - především ty naše a vzpomeňte si na nějakou velikonoční koledu

30.3.-Čj - MLUVNICE - zdravím vás po týdnu a mám připravenou další práci,abyste se nenudili.Zopakovali jste si vyjmenovaná slova - dále VS a nyní zkuste vymyslet nějaký příběh s použitím co nejvíce vyjmenovaných slov - např. Sytý syn si vyjel na kobyle do Bydžova ...,délku nechám na vás / alespoň jedna stránka v malém sešitě./

Zeměpis - je pondělí 30.3., zdravím všechny, nebojte se pokynů - zvládnete to-postupujte takto:
1/do sešitu nadpis "Oblasti a státy Evropy"
2/str. 29 - vypsat si regiony a státy/text pod mapou
3/ - učit se regiony podle mapy na str. 29 a jednotlivé státy přiřazovat do regionů, učte se státy i s hlavními městy
doporučení:
a/řešení najdete na následujících stránkách v učebnici
b/pracujte i s atlasem/politická mapa
c/máte-li internet, můžete si látku najít pod označením obrázky
d/velmi dobré je procvičování států a hlavních měst na internetu např. pod názvem "Evropa:Země-Zeměpisný kvíz - Seterra Online" a najít si tam i hlavní města, dobrý je i pořad "Kvíz: Je to Slovensko, Francie, nebo Německo?" Uhodněte.....
4 /-podle možností přístupu/učebnice - str. 68-75, internet/prostudujte region "STŘEDNÍ EVROPA zakreslete si do sešitu mapu tohoto regionu, státy a hlavní města - spolupracujte i s atlasem a odpovězte písemně: str.76, cvič.1., 3., 5., 6. úkol zašlete čitelně a s podpisem na adresu -projektyareferaty@seznam.cz do 8.4. - pokud není přístup k těmto cvičení, odpovězte na toto: jantar je…. těží se… používá se na.… pleso je.… vyskytuje se.… mezi alpské země patří.........… čokoládové bonbony Mozartovy koule se vyrábí ve státě.....… sýr ementál se vyrábí....… Opel, Audi, BMW jsou značky .....… a jsou jakého státu...… halušky jsou.… odkud.....
5/ začněte pracovat na projektu- můžete si vybrat:
a/náboženství v Evropě
b/migrace v Evropě - migrační vlna, vrcholící kolem roku 2015/
c/představte si, že jste cestovní kancelář a chcete doporučit následující: gejzíry na Islandu, Stonehenge v Anglii, Verssailles nedaleko Paříže, chorvatskou riviéru,Vysoké Tatry. Projekt zašlete do 15.4.
Cokoliv bude nejasné,nemožné-nepanikařte-dotazujte se mě, termíny můžeme posunout -popřípadě úkoly doděláme spolu. Držte si hlavně zdraví!

Dějepis: práce v týdnu 30.3.-3.4. Sjednocovací procesy v Evropě (učebnice str. 108-112) zápis opět najdete v bakalářích. V dalším týdnu se vrátíme k technickému pokroku. Mějte se hezky.

HV – zdravím děti i rodiče! Též jsem si pro vás něco připravil. Teď myslím děti :-) Vše najdete na nástěnce vaší třídy v Bakalářích. Přeji vám, teď myslím děti i rodiče :-), ať vám v této nelehké době pomáhá třeba právě hudba. Těším se brzy na viděnou a hlavně na slyšenou…! R.Pilc

německý jazyk-skupina/Dubi/-Guten Tag,meine Schüler!Hier sind die Hausaufgaben:od 28.3.-6.4.
1/ zapište si a přeložte s pomocí i slovníku tato slovíčka :aufstehen,putzen,sich,schminken,frühstücken, gehen,sein,essen,spielen,machen,kochen,aufräumen,helfen,fernsehen,u slova gegen si napište ,že znamená kolem,okolo - Vše umět!
2/sloveso helfenvyčasujte-naleznete na str.31-opište gramatiku/ve žlutém/-umět!
3/na str.28,cvič.1-přečtěte a přeložte-vše ústně/když pochybujete o výslovnosti,použijte překladač a slovíčko si foneticky/jak se vyslovuje/ zapište
4/pak si napište nadpis,podtrhněte "Mein Tag" a napište tato slova a jejich překlad: der Ablauf, der Tagesablauf,das Programm,das Tagesprogramm-umět!
5/dejte si pauzičku a podle možností si na internetu You Tube najděte das Lied /píseň/ Blümchen-Heut´ /heute/ist mein Tag/Official Video/ nebo Mein Tag Hiprocktized
6/vraťte se na str.28 ke cvič.1-nadpis už máte,takže podle tohoto vzoru napíšete o svém dnu-to znamená, že budete slovesa ve větách psát v 1.os.č.j. a tam ,kde můžete ve větě údaj obměnit,tak to uděláte -vzor -/1.věta-Ich muss um sechs Uhr aufstehen.-7 věta-Ich spiele gern Schach./Budete postupovat větu po větě ! Odešlete tento úkol na adresu projektyareferaty@seznam.cz -můžete připojit i obrázek,udělat si to jako projekt např. str.28,cvič.2-hlavně čitelný podpis!Můžete se na mě obrátit.Poradím!
Hlavu vzhůru!Kopf hoch!Auf Wiedersehen!

FR.J. Bonjour mes amis! Práci máte zadanou ve zprávách v Bakalářích. V případě jakéhokoli problému nebo nejasnosti mi napište mail. Je vous souhaite beaucoup de succes!

Přírodopis - Milí osmáci, blíží se 27.3. a vy byste měli mít osvojené základní informace o dýchací soustavě, v sešitu by měly být přehledné výpisky - výtvarné třídy je mohou ozvláštnit odbornými obrázky např. hrtanu či plicních váčků (viz uč.). Měly by být také vypracovány úkoly v PS. Projekt jste mohli zpracovat jak na papír - nutné odevzdat 1. hodinu Př po návratu do školy, nebo prostřednictvím mého e-mailu. Mám pro vás další úkol. Téma: "Trávicí soustava"-uč.str. 78-82. Úkoly: - osvojení základních informací,- přehledné výpisky- po jednotlivých orgánech včetně dutiny ústní + zuby, onemocnění TS (uč.str.80). Kapitola"Užitečné živiny" - metabolismus, anabolismus, katabolismus - pouze význam, není třeba přepisovat tabulku vitamínů. Projekt - Poruchy příjmu potravy - anorexie, bulimie, orthorexie, obezita = názvy kapitol. Každá kapitola musí obsahovat příčiny, projevy,léčbu, prevenci. Způsob zpracování - viz "Vliv kouření....".Termín vypracování - do 27.4. Doufám, že jste všichni OK, pokud byste měli jakýkoli dotaz, obraťte se na mě prostřednictvím mého e-mailu. Zdraví Eva Osvaldová.

Aj/Ma/ - úkoly na tento týden pro děti z mé skupiny: uč. str.44 a 45 - přečíst a přeložit si článek King Arthur; popsat si obrázek rytíře /str. 44/; str. 45 prostudovat a doplnit si tabulku Verbs + -ing or infinitive + cv. 6 ústně; pracovní sešit str. 34 a 35/5; slovní zásoba 4/A ; gramatiku najdete vysvětlenou vzadu v pracovním seš. na str. 78

VOP - zadání práce - nutný podklad ke klasifikaci: Vyberte si jedno povolání, které vám připadá zajímavé, nemusí to být to, které chcete vykonávat. Zjistěte něco z jeho historie, kdy vzniklo apod. Napište, jaké školy člověk musí vystudovat, aby ho mohl vykonávat. Dále napište, jaké osobnostní vlastnosti - typy osobnosti- by měl mít člověk, aby ho vykonával dobře (budete v podstatě vycházet z kapitoly Typy osobnosti, plánování apod.). Rozsah práce - minimálně 1 A4, mohou být vloženy i obrázky apod. Tuto práci mi pošlete nejpozději do 30. 5. na mail, v případě dřívějšího začátku výuky byste odevzdali osobně v hodině VOP. Děkuji.

Dějepis: práce v týdnu 23.3.-27.3. Emancipace žen (učebnice str. 99-102) zkuste si to přečíst, zápis najdete v bakalářích (dokumenty - veřejné). Kdo může, tak si to doma vytiskne a kdo ne, počká a já mu to vytisknu ve škole. Další práci čekejte příští pondělí. Mějte se hezky.

23.3. Čj - LITERATURA - přečtěte si na Wikipedii o generaci ruchovců - něco o nich obecně a zaměřte se na Svatopluka Čecha a Elišku Krásnohorskou, od Svatopluka Čecha mi stačí jeho nejznámější dílo - broučkiády a u E. Krásnohorské operní libreta, na YouTube si poslechněte "Nový epochální výlet pana Broučka, tentokráte do XV.století, jsou tam audioukázky v podání Vlastimila Brodského a Karla Hogra a můžete si ještě poslechnout "Písně otroka." Doufám,že umíte polku a tancem tohoto týdne je valčík.

23.3. Čj -- SLOH - vyberte si jednu z těchto osobností a napište jejich životopis Dana Zátopková, Eva Pilarová a Vlastimil Zábrodský

23.3. Čj - zdraví Schola Corona,zadám práci na další týden,budu se snažit to nepřehánět - MLUVNICE - platí procvičování pravopisu, inspiraci najdete buď na Bakalářích - výuka - výukové zdroje, kdo ztratil heslo , může si otevřít Google nebo Wikipedii a stačí otevřít pravopisně.cz a máte tam spoustu cvičení a testú i s vyhodnocením, dokončete vyjmenovaná slova a najtete tam i testy z literatury,na procvičení jsem našla pěkné video na "Ceština na pohodu",jsou tam dobře udělané větné členy a vedlejší věty

Vv - Práce zadána v Bakalářích v Dokumentech. Pro jistotu i zde: 1. Kopie renesančního portrétu dle vlastního výběru – tempera nebo akryl, formát A3 (karton, příp. plátno). 2. Prostorová práce – hračka – technika libovolná (šití, kašírování, použití částí starých hraček…). Je možné vytvořit i společenskou hru. Je zakázáno cokoli slepovat izolepou, bude hodnocena čistota provedení a originalita. Návrh hračky prosím zašlete ke schválení své učitelce do 27. 3.

VV - obě skupiny mají zadanou práci na Bakalářích.

FR.J. Poznámka k předchozímu zadání: těch 5 vět o zpěvákovi musí být ve francouzštině!

FR.J. Chers amis, dnes 20.3. je světový den frankofonie. Frankofonní země jsou takové, kde hlavním komunikačním jazykem je francouzština. O Francii zpracováváte referáty. Jelikož se situace komplikuje a já nevím, kdy se uvidíme, zašlete mi, prosím, vypracované referáty do středy 25.3. Zároveň vás prosím, abyste si zvolili 1 fr zpívajícího interpreta, napsali o něm cca 5 vět (jméno, věk, národnost, ve které zemi a městě žije..), vybrali si na youtube písničku, která se vám líbí, napsali francouzsky 2 věty, o čem píseň je, a to vše (včetně odkazu - internetové adresy) mi poslali do neděle 29.3. Tady nabízím známá jména, ale můžete si samozřejmě najít někoho úplně jiného: Edith Piaf, Zaz, Jacques Brel, Georges Brassens, Charles Aznavour, Louane, Keen V, Stromae, Grand Corps Malade, Charlotte Gainsbourg, M.Pokora, La Femme.....) Dále jsem vám do dokumentů poslala slovní zásobu k tématu Corps humain (lidské tělo). Povinná slovíčka jsou tato: la tete, les cheveux, les yeux, les oreilles, le nez, la bouche, les dents, le cou, le bras, la main, le doigt, la jambe, le pied, le ventre, le dos, les fesses). Prosím, vypište si slovíčka do sešitu. V dokumentech máte dále popis člověka část 1 (Taille, age). Též si přepište do sešitu. A do třetice jsem vám poslala prac.list (PL) na slovesa POUVOIR, VOULOIR, DEVOIR Všechny věty si přepište do sešitu a doplňte vhodný tvar sloves. Je vous souhaite (přeji vám) courage, santé mentale, gardez le moral! A bientot!

VKo - opakování kapitoly právní minimum, právní řád

19.3. - ještě ČJ - ty pověsti jsou pro šestky,překlikla jsem se

19.3. - ČJ - zpráva pro ty, kteří pracují na Paměti národa - nahrávání v rozhlase a dubnová prezentace se zatím ruší, doufám, že jste vše potřebné odeslali a pracujte si dál třeba na komiksech nebo fotoknížkách, zavolejte svým seniorům a řekněte jim, že se prezentace v dubnu odkládá a povzbuďte je, popovídejte si s nimi, třeba ještě něco zajímavého zjistíte a noste roušky,abyste neprskali na staroušky

Matematika, fyzika, chemie-
další podněty a materiály pro studium najdete postupně na Bakalářích

Matematika, fyzika, chemie-
další podněty a materiály pro studium najdete postupně na Bakalářích

Aj Steklá-do školního sešitu vymyslet 10 vĕt dle vzoru There is a boy cooking dinner.I can hear a phone ringing.Použij i slovesa feel,see, smell.Učebnice str.48,cv.3a,odpovědi si poznamenejte do sešitu.Povinná četba-str.84 a 85. Do sešitu cv.1b a 2.Dále str.85 -tvůj obsah příběhu písemnĕ do sešitu.Wb str.35/6 a 2B včetně poslechové ho cvičení-cd je součástí pracovního sešitu.Vypracování bude 20.3.Konzultace možné emailem.

16.3 - Čj - literatura - pověsti - vyhledat Youtube jakékoli pověsti a poslechnout si, pokuste se napsat jednu krátkou pověst, své práce si založte do složky se svým jménem a po návratu do školy je odevzdáte

16.3.- Čj - od 16.3. si povedete deník, kam si budete zapisovat, co jste celý den dělali, rozvrhněte si den na práci, odpočinek, jídlo, úklid a pohyb, nejlepší deníčky budou ohodnoceny vahou 10, forma může být písemná nebo elektronická,svá dílka můžete dekorovat ilustracemi a fotkami,dejte se do práce a dávejte na sebe pozor

16.3. - Čj- tanec týdne - polka -na You Tube zadat polka - základní taneční a S elánem do tance 4. díl - podívat se a vyzkoušet jednotlivé kroky

16.3. Čj - literatura - zopakujte si Jana Nerudu a májovce, písemka bude hned po příchodu, na Nerudu najdete spoustu prezentací ,video i audio ukázek na You Tube,výběr nechám na vás, dále si vyhledejte,zopakujte a zapište do sešitů co je balada, romance a fejeton,na You Tube zadejte Jan Neruda - Balada o polce a Jan Neruda - Romance o Karlu IV. a poslechněte si,ještě si vyhledejte Na potítku EP 96 Balady a romance a EP 15 Povídky malostranské

16.3. - Čj - mluvnice - na webu si vyhledejte pravopisná cvičení na vyjmenovaná po b,l a m,proklikejte a procvičte,je tam i vyhodnocení a správné výsledky,dále si zopakujte poměry a spojky k jednotlivým poměrům

16.3. -Čj - sloh - napsat - slohový útvar - líčení - téma " Už je tu zase jaro" - můžete si vybrat z pohledu milovníka přírody, městského člověka nebo alergika atd, napište a dejte do své složky, kterou si každý založí do jednoduchých desek a po příchodu do školy odevzdá, nezapomeňte na jazykové prostředky - metaforu,případně metonymii, personifikaci, přirovnání, epiteton, apanastrofu atd. - to vše si můžete zopakovat např. na You Tube - Na potítku EP1, EP2, EP3

16.3. - ČJ - Vážení přátelé, slovy Karla Kryla "Tato noc nebude krátká" je jasné, že se nám volno protáhne na delší dobu než 14 dní. Proto vám budu prostřednictvím tohoto informačního kanálu zadávat další práce, které si vypracujete a založíte do složky se svým jménem a při příchodu do školy odevzdáte.Sledujte každé pondělí - takže práce na tento týden do 23.3. 1/ sloh - mluvní cvičení - platí po celé volno - místo kulturního zážitku zadávám něco praktičtějšího - slohový útvar - popis pracovního postupu - příprava jídla-třeba i velmi jednoduchého / předpokládám,že jogurtů už máte plné zuby/, představuji si to formou prezentace takto 1/úvod - představím, co budu dělat 2/ seznam surovin 3/ pracovní postup 4/ závěr,zhodnocení,foto,můžete vzájemně sdílet,po příchodu do školy bude každou hodinu vybrán jeden žák a jako třída vybereme nejlepší recepty a sestavíme kuchařku, sledujte na You Tube pořady o vaření, možná tam najdete inspiraci

německý jazyk/Dubi/ -týká se i třídy 8.D 1/ přeložit si jako nadpis do sešitu-pamětihodnosti v Salzburgu-z učebnice str.26 si je vypsat-jsou u obrázků napsané a přeložit si je-naučit se!/na internetu si je pak nalézt v barvě-prohlédnout si-podívat se na video Co dělat ve městě Salzburg,když máte jeden den a do sešitu si jednoduchými slovy a v bodech /ale podle pořadí/ německy zapsat ,co naši průvodci navštívili např.Mozartův dům,centrum města-pište 1.p.,člen ,popřípadě množ.číslo/ale pak je zapotřebí napsat i jed.č. 2/poté si nadepsat Mein Tag-učebnice str. 27 -vypsat si pod.jm.-přiřadit k nim určitý člen a překlad do čes.jazyka-totéž udělat se slovesy-vše znát!-pak str.29 cvič.4-pozorně přečíst i okraj a vypsat s překladem slova v červeném i modrém-umět! ze str.28 v gramatice do sešitu vypsat časování slovesa-muset a věty písemně přeložit-na str. 29 v okraji opsat sloveso essen-jíst-vrátit se na str.27 a umět výrazy přeložit.

Dějepis samostudium: Dějiny českých zemí a Habsburské monarchie (učebnice str. 82-83), Národní obrození (84-85)

Přírodopis - učivo, které je třeba vypracovat a doplnit, je uvedeno v komunikaci s veřejností - učitelé. Termín vypracování je do 27. 3. 2020. V případě prodloužení mimořádného volna pro žáky budou po tomto termínu doplněny další úkoly.

DUM SAMOSTUDIUM: BŘEZEN PŘÍPADNĚ ZAČÁTEK DUBNA /viz Google přístupová adresa, tak jak ji běžně využíváte/ RENESANČNÍ MALÍŘSTVÍ - dostudovat učivo na str. 8 - 23. Do sešitu si napište výpisky z celého učiva /kontrola zápisu po příchodu do školy/. Po návratu do běžného školního procesu je nutná orientaci v daném tématu pro rozumnou diskusi a případné objasnění drobných nejasností.

FR.J. Vypracujte referáty (intéressants! en tcheque) o jednotlivých regionech Francie: Balvínová - Normandie, Bartošková - Ile-de-France, Bojdová - Champagne, Krunclová - Bourgogne (Burgundsko), Malá Adélka - Provence, Malá Majka - Auvergne, Máslová - Aquitaine (Akvitánie), Minuthová - Midi-Pyrénées, Segmullerová - Bretagne, Vojtěch - Pays de la Loire. Naučte se časovat tato nepravidelná slovesa: devoir (muset), vouloir (chtít), pouvoir (moci), časování najdete na 1) www.franina.eu - slovesa - hlavní nepravidelná slovesa 2) www.conjugue-moi.com. Bon courage!

zeměpis-1/ napsat si nadpis Evropa se sjednocuje a na str.26-27 si udělat výpisky 2/napsat si nadpis Začlenění evropských států do mezinárodních organizací -str.27- výpisky-u obou kapitol umět jmenované státy ukázat,kde leží a znát i jejich hlavní města.Obě látky umět! 3/na str.28 do sešitu napsat odpovědi na otázky č.1 a č.4.

Matematika:
zkuste tohle: https://cs.khanacademy.org/math/algebra-basics/alg-basics-algebraic-expressions
je to výborné..

Projekty Post Bellum (skupinka od V. Pilařové): do 12. 3. posílejte ke kontrole všechny zadané výstupy, které jsou nutné pro zveřejnění vašeho pamětníka na webu. Provedu korekturu, pošlu obratem zpět. Plánované workshopy se prozatím ruší.

Aj/Ma/ - vzhledem k nastalé situaci posílám dětem práci na tento týden: 1. opakování slovní zásoby lekce 3 2. pracovní sešit lekce 3 - dokončit popř. doplnit chybějící cvičení 3. on-line podporu vhodnou k procvičení naleznete na tomto odkazu /nutné mít nainstalovaný Adobe flash player/ : https://elt.oup.com/student/project/level4/unit03/?cc=cz&selLanguage=cs

Chemie- str. 46- Rozdělení chemických prvků- zápis do sešitu + naučit- (mnohé z toho již znáte), str 48- Nekovy- Vodík, Kyslík- zapsat do sešitu

Fyzika- dokončit ZVUK, od str. 76- Zvuk, zdroje zvuku, Ultrazvuk, infrazvuk, Vnímání zvuku, hlasitost- přečíst a zapsat do sešitu shrnutí- vždy na konci článku.

Matematika- všechna cvičení do str. 133

11.3.2020 - Čj - mluvnice - pravopisná cvicení - procvičovat od strany 30 - 42, sloh- napsat na papír líčení - Nastalo jaro, dále životopis - klasický a strukturovany , napište si také motivační dopis, literatura - připravit a zapsat četbu do čtenářských deníků, písemku si napíšeme po příchodu,dále si on line procvičujte pravopis, skladbu - větné členy, vedlejší věty a zkoušejte poměry,poslouchejte audio kniny - např Povídky malostranské, podívejte se na filmy - Oliver Twist, Evžen Oněgin, Bídníci,Noc na Karlštejně atd.

Dne 11.3. se Vop přesouvá na 3. hodinu a D bude 5. hodinu. Třída končí ve 12:35

Ve středu 11.3. test D (dějiny významných států v Evropě 19. století, dějiny českých zemí a Habsburské monarchie a revolece 1848)

V pondělí 9.3. test D (dějiny významných států v Evropě 19. století, dějiny českých zemí a Habsburské monarchie a revolece 1848)

Dne 4.3. se 6. hodina přesouvá na 5. hodinu a děti končí výuku ve 12:35

ČJ - četba na druhé pololetí-J. Neruda - Povídky malostranské,Balady a romance, Ch. Dickens - Oliver Twist, kniha od J. Verna, J. Vrchlický - Noc na Karlštejně, bratři Mrštíkové - Maryša,dále knihy podle vlastního výběru - ve čtenářském deníku by měly být minimálně čtyři knihy za druhé polotetí

ČJ - četba na druhé pololetí-J. Neruda - Povídky malostranské,Balady a romance, Ch. Dickens - Oliver Twist, kniha od J. Verna, J. Vrchlický - Noc na Karlštejně, bratři Mrštíkové - Maryša,dále knihy podle vlastního výběru - ve čtenářském deníku by měly být minimálně čtyři knihy za druhé polotetí

ČJ - 12.3. - test z literatury - generace májovců

3. 3. DUM - Renesanční sochařství – test

ČJ - na 2.3. zopakovat základní skladební dvojice a pravopis mně - mě

Od 17. do 21. 2. 2020 jsou jarní prázdniny. Budova školy bude v tyto dny uzavřena. V provozu nebude ani školní jídelna.

ve čtvrtek 13.2. test DĚJEPIS ( Vídeňský kongres, Svatá aliance, průmyslová revoluce)

Fyzika: 13. 2.- Změny skupenství látek- test

V pátek 24.1.2020 půjdeme v rámci VV (5. a 6. hodina) na výstavu Moje gusto Bedřich Dlouhý do Městské knihovny. Vyučování ukončíme před galerií v 13.30.

Aj/Ma - test Unit 2 bude 17.1.

ČJ - kontrola sešitů a četby - od 13.1. 2020

VOP - ST - 18. 12. - test - hodnoty, hodnotový systém (žebříček hodnot)

10. 12. DUM - VRCHOLNĚ-POZDNÍ ARCHITEKTURA RENESANCE – test

D - 25.11. (pondělí) test: Marie Terezie, Josef II., Židé v monarchii

ČJ - 27.11. -písemná slohová práce - temata jsou v sešitě

VOP - ST - 20. 11. - test - typy osobnosti, levá a pravá hemisféra

V pátek 15.11. odpadá 0. a 1. hodinu TV.

Aj/Ma/ - dne 13.11. Test Unit 1

D - 7.11. test (Baroko, Rekatolizace, J.A.Komenský)

Vážení rodiče, ve středu 6. 11. se připojuje naše škola k jednodenní stávce, tudíž budou všechny budovy školy uzavřeny a výuka nebude probíhat. Bližší vysvětlení je na úvodní stránce webu školy. Děkujeme za pochopení.

ĆJ - 21.10. - písemná práce - opakování - vše je v sešitě

22.10. DUM - RENESANCE - raná architektura - test

Aj/Ma/ - dne 22.10. bude test na slovní zásobu /vše od začátku do 1C včetně/

ČJ - desetiminutovka - 15.10. - obohacování slovní zásoby a pravopis cizích slov

VOP - ST - 16. 10. - test - povinná školní docházka, systém středních škol v ČR, kritéria výběru střední školy

Dne 14.10. test D. (Ludvík XIII., Ludvík XIV., Ludvík XV., Rusko v 17. století, Petr I. Veliký, Kateřina II.)

7.10.- CH- Směsi- test

Dne 1.10. bude test z aj/Ma/ - past simple and past continuous

dne 27. 9. - odpadá dívkám 0. a 1. hodina TV

Dne 20.9. odpadá 5. hodina, děti končí v 11:40

Čt. 19.9. D test (Občanská revoluce v Anglii, kolonie, vznik USA)

dne 9.9. test- Značky a jednotky fyzikálních veličin ze 7. ročníku